Naar boven

Bestellen & betalen

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Wanneer u al klant bent, kunt u rechtsboven inloggen(mijn account). Indien u nieuw in onze shop bent, kunt u er voor kiezen een account aan te maken(rechtsboven). Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. Tijdens het afrekenproces kunt u dan enkel uw mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar u kunnen mailen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Indien u meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kunt u het aantal aanpassen. Wilt u van hetzelfde artikel nog een andere maat bestellen? Dan kunt u weer terugkeren naar het artikel en de andere maat selecteren, om vervolgens op de knop 'in winkelwagen' te klikken. 
Indien u zich heeft bedacht, kunt u met de knop ‘naar de kassa’ het artikel uit uw winkelmand halen. Vanuit hier kunt u de betaling ook afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klikt u op de knop 'naar de kassa' en vervolgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Achteraf betalen: Afterpay

Als u kiest voor 'Achteraf betalen', dan ontvangt u binnen twee weken na u bestelling de acceptgiro van de door u bestelde goederen. Deze dient u dan direct te betalen. Indien u artikelen retour stuurt, dan worden de retour goederen in mindering van het totaal door u te betalen bedrag gebracht. 

Voor alle betalingen en refunds aangaande iDeal en creditcard (Mastercard en Visa) gebruiken wij de paymentprovider Adyen. De uiteindelijke betalingen worden verrekend door Adyen met Local online BV. Steegenga Mode B.V. is aandeelhouder van Local online B.V.

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal en creditcard worden geen betaalkosten berekend. Voor achteraf betalen met Afterpay wordt €1,95 in rekening gebracht.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
In uw winkelwagentje kunt u onder (de/)het artikel(en) uw kortingscode invoeren. Klik hiervoor op de knop 'Kortingscode'. In deze witte balk typt u de code. Klik vervolgens op de groene verstuur pijl, uw code wordt gevalideerd. De actie wordt direct zichtbaar in uw betaaloverzicht. Wordt de code niet goedgekeurd? Wellicht is de geldigheidsdatum verlopen of heeft u de code al eens gebruikt.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, uw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. U kunt uw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen Nederland werken wij met PostNL als vervoersmaatschappij:

Binnen Nederland

  • PostNL: Bestelling voor 22:00 uur, de volgende dag in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.

Voor België

  • DPD: Bestelling voor 16:00 uur, de volgende dag in huis.

Voor Duitsland

  • DHL: Bestelling voor 16:00 uur, binnen 2 dagen in huis.