Let op: Vanwege drukte bij PostNL kan het zijn dat uw webshopbestelling later wordt geleverd dan u van ons gewend bent.
Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen(mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken(rechtsboven). Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. Tijdens het afrekenproces kun je dan enkel de benodigde gegevens aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.
Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen. Wil je van hetzelfde artikel nog een andere maat bestellen? Dan kun je weer terugkeren naar het artikel en de andere maat selecteren, om vervolgens op de knop 'in winkelwagen' te klikken.
Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘naar de kassa’ het artikel uit jouw winkelmand halen. Vanuit hier kun je de betaling ook afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.
Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
In het winkelwagentje kun je onder (de/)het artikel(en) jouw kortingscode invoeren. Klik hiervoor op de knop 'Kortingscode'. In deze witte balk type je de code. Klik vervolgens op de groene verstuur pijl en de code wordt gevalideerd. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht. Wordt de code niet goedgekeurd? Wellicht is de geldigheidsdatum verlopen of heb je de code al eens gebruikt.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Tijdens het bestelproces kunt u voor één van de volgende betaalmethodes kiezen:
iDeal
VVV Cadeaukaart
FashionCheque
Visa
Mastercard
Billink (achteraf betalen)
Bancontact(België)
Wat is iDeal?
iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van jouw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van jouw bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer, in dit geval Steegenga Mode.
iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:
- Je hoeft niet te registreren. Je kunt iDEAL gebruiken als je bankiert bij een van de deelnemende banken.
- Het is veilig, want je betaalt in de omgeving van jouw bank.
- iDEAL is gemakkelijk omdat alle betaalgegevens voor jou worden ingevuld. Ook weet je direct of de betaling geslaagd is.
- Je houdt controle op en overzicht van jouw saldo. De iDEAL-betaling is meteen zichtbaar op jouw rekeningoverzicht.
Kan ik met mijn VVV Cadeaukaart betalen in de webshop?
Ja, wij accepteren in de webshop ook betalingen met de VVV Cadeaukaart. Je kunt je bestelling (gedeeltelijk) betalen met de VVV Cadeaukaart (en/of de VVV Giftcard danwel de VVV Online Cadeaucode). Tijdens het afrekenproces kun je VVV Cadeaukaart of VVV Giftcard kiezen als betaalmethode. Vervolgens dien je het 19-cijferige kaartnummer (of online cadeaucode) en de pincode (die zich onder de kraslaag op de achterkant van de kaart bevindt, danwel in de e-mail van de online cadeaucode) in te vullen. Is je orderbedrag hoger dan het tegoed op je VVV Cadeaukaart (en/of de VVV Giftcard danwel de VVV Online Cadeaucode)? Dan kan je met iDEAL het resterende bedrag bijbetalen.
Opmerking: Je kunt afrekenen met je VVV Cadeaukaart/Online cadeaucode tot een maximum van € 50,- aan cadeaukaart tegoed. Als het tegoed op de kaart minder is dan het aankoopbedrag of de wettelijke limiet van € 50,- overschrijdt dan kun je het resterende bedrag met iDeal voldoen.
Let op: Bewaar de cadeaukaart wel goed na het plaatsen van de bestelling. Stuur je de order namelijk retour dan wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na retour teruggestort op deze cadeaukaart.
Kan ik met mijn Fashioncheque betalen in de webshop?
Ja, wij accepteren in de webshop ook betalingen met een cadeaukaart van Fashioncheque. Je kunt je bestelling (gedeeltelijk) betalen met de Fashioncheque. Tijdens het afrekenproces kun je dit kiezen als betaalmethode.
Opmerking: Je kunt afrekenen met je Fashioncheque tot een maximum van € 50,- aan cadeaukaart tegoed. De daadwerkelijke waarde van jouw fashioncheque kan dus hoger zijn en het eventuele restant kun je gewoon gebruiken bij een volgende bestelling. Per 1 juli 2020 is de Europese anti-witwasrichtlijn AMLD5 in de Nederlandse wetgeving opgenomen. De invoering hiervan heeft gevolgen voor het online betalen met een fashioncheque. Je kunt online maximaal €50,- betalen met een Fashioncheque. Het restant kan op een andere manier worden voldaan, bijvoorbeeld met IDEAL of creditcard.
Let op: Bewaar jouw Fashioncheque wel goed na het plaatsen van de bestelling. Stuur je de order namelijk retour dan wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na retour teruggestort op deze cadeaukaart.
Kan ik gebruik maken van de betaalmethode Bancontact?
Plaats je een bestelling vanuit België? Dan kun je kiezen voor Bancontact als betaalmethode. Hiervoor volg je de instructies online samen met jouw digipass of kaartlezer. Heb je jouw Bancontact-kaart niet bij de hand? Maak dan gebruik van de Payconiq by Bancontact-app op jouw smartphone.
Kan ik ook kiezen voor een “Achteraf betalen”-betaalmethode?
Wil je jouw webshopbestelling eerst in huis hebben en achteraf betalen? Kies voor Billink als betaalmethode. Met Billink kun je jouw bestelling eenvoudig en veilig achteraf betalen. Kies voor deze mogelijkheid als je jouw gewenste producten eerst wil zien en dan pas wenst te betalen.
Hoe werkt achteraf betalen met Billink?
Met Billink betaal je achteraf en alleen voor wat je wilt houden. Plaats jouw bestelling en kies in het bestelproces voor Billink als betaalmethode. Billink hanteert een maximum bestelwaarde van €250,-
Als de bestelling is afgerond pakken wij de producten in en vervolgens worden de producten bij jou thuis geleverd. Dit geeft je de luxe om eerst te kijken welke producten je wenst te houden en welke eventueel te retourneren. Na enkele dagen ontvang je de factuur van Billink per e-mail. Deze e-mail is voorzien van een betaallink waarmee je het (overgebleven) factuurbedrag kan betalen. Bij Billink heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te betalen.
Accepteren jullie ook creditcards?
Ja, je kunt jouw webshopbestelling bij ons ook afrekenen met een creditcard. Wij accepteren creditcardbetalingen van Mastercard, Visa en Maestro.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, een bestelling kan worden geannuleerd. Stuur hiervoor een mail naar bestellingen@steegengamode.nl.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij werken met PostNL als vervoersmaatschappij. Zodra jouw bestelling is opgestuurd krijg je een Track & Trace link via de mail om de verzending te volgen.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend ook geen verzendkosten gerekend.
Worden er verzendkosten berekend?
Nederland: Bij bestellingen onder de €75,- worden er verzendkosten berekend. De verzendkosten zijn €3,95. Bij bestellingen boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis.
België: De verzendkosten naar België zijn €6,95.
Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Op dit moment kun je nog geen punten sparen met een online aankoop.
Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je hiervoor jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.
Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen je artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.
Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.